søndag den 29. april 2012

Antikke smykker

Jeg er helt fjollet med antikke smykker, og dem i ser her nedenunder, er smykker der stammer fra min familie, så  de er ekstra værdifulde for mig. Jeg går rigtig meget med dem, og derfor synes jeg også lige, i skulle se dem


 Dette armbånd er et, min mor for nylig viste mig, hun fik det til hendes dåb, og det var en gave til mig til min dåb. Min arm er åbenbart ikke så stor, så jeg kan stadig passe det. Jeg synes simpelthen det er så fint, og det passer rigtig godt i mange sammenhænge.
 Denne marguerit broche er en, jeg har arvet af min farmor, og ligeledes er det grønne hjerteformede halskæde vedhæng.
 Korshalskæden er endnu en gave fra min dåb, og den bliver også rigtig ofte anvendt, og ligeledes gør den anden halskæde, der gemmer på et billede af min oldemor. De er vildt fine til opknappede skjorter og jeans.
Uret her stammer fra min mormor. Hun havde det altid på, og det minder mig rigtig meget om hende, og derfor er det så fint. Jeg har det på næsten hver eneste dag, og jeg synes det passer til alt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere