fredag den 13. april 2012

CMYK kld




Jeg var for noget tid siden på besøg i hovedstaten, og skulle selvfølgelig et smut ned af Jærgersborggade, hvor denne fantastiske lille butik er placeret. Der anskaffede jeg mig det indrammede billede, som er af kunstneren Rikka Villadsen, samt bogen "Black Egg" af Evren Tekinoktay. Begge fantastiske og inspirerende kunstnere, og derfor har jeg også lige anskaffet mig det øverst viste billede, som også er af kunstneren Rikke Villadsen. Jeg er helt vildt med ukendt, abstrakt og uforklarligt kunst, og det indeholder denne butik alt sammen. Nogle gange hader jeg de billeder jeg har købt der, og andre gange elsker jeg dem, og sådan er kunst bedst! Jeg kan helt klart anbefale, at man tager et smut ind i butikken da atmosfæren og butikken den i sig selv er en oplevelse. Kan man ikke vente kan billederne findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere