tirsdag den 24. april 2012

Fantástica ciudad!




















Så står jeg igen på dansk jord efter en helt uforglemmelig tur til Barcelona. Billeder i sig selv kan ikke beskrive den charmerende og skønne by, som Barcelona nu er. Bygningsstrukturen og befolkningen i sig selv stråler af rolighed, og den sjove mentalitet er en oplevelse i sig selv. Da det nu var en studietur, fik vi et rigtig godt indblik i Barcelona om natten, og især deres drik Sangaria er jeg uheldigvis næsten blevet træt af ;). Men der blev helt sikkert også tid til at opleve kulturen, og især Picasso museet var vildt interessant. Der blev ikke så meget tid til shopping, men jeg fik købt et par postkort af Picasso, et par kina sko fra H&M devided, hvide blonde shorts fra Zara Basic og så selvfølgelig en parfume i Københavns lufthavn, denne gang blev det Chanels duft Chance. Jeg skal helt sikkert besøge byen igen, og jeg kan varmt anbefale det!
Hemos visto!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere