mandag den 28. maj 2012

Jump in the water!




Jeg får sådan lyst til at bade i det her vildt lækre vejr, og som man sidder, og tænker på det, hov så kom jeg også lige i tanke om, at jeg ikke rigtig har fået investeret mig i en ny bikini, og som altid hader jeg den fra sidste år.. Jeg tror dog jeg må vente med at købe en, til jeg kommer til USA, specielt fordi der ikke kommer til at stå så meget strand og solbadning på programmet.

Skulle jeg nu alligevel finde på at købe en, så har Insight lavet nogle rigtig gode bud på, hvad jeg godt kunne tænke mig at springe i vandet i! Jeg elsker bikinier med print ligeså meget, som jeg elsker helt sorte neutrale af slagsen. Jeg er helt fjollet med alle overstående, og ville slet ikke kunne vælge. Den første er simpelthen så smuk, jeg kan slet ikke få øjnene fra den, selvom jeg ikke altid har været så meget til badedragter. Jeg elsker kombinationen af de sammensatte farver på billede to, og er især vild med den højtaljede underdel, dog ikke for sig selv men i sammensætningen! Jeg har afslutningsvis også et eller andet for sorte bikinier, dem kan man ikke få nok af. Jeg synes overstående viste er vildt fin, fordi den har det der undertøjs look. Den er nærmest corsage agtig, hvilket jeg synes er vildt fedt!

Håber i kunne finde noget inspiration i det. Hele kollektionen kan ses her, samt henvisninger til hvor mærkets produkter kan købes henne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere