fredag den 22. juni 2012





Bluse H&M // Bukser Vintage // Solbriller Mads Nørgaard // Sko All stars 

Dette var så hvad jeg havde iført mig i igår. Det er et utroligt afslappende outfit, og det et er simpelthen de dejligste bukser jeg nogensinde har haft på, mmh ... Jeg har vist dem tidligere, og måske bemærker i en lille detalje? De er nemlig blevet syet ind for neden, og jeg er så glad for resultatet.

Det blev ikke til så meget blogging i går. Jeg tilbragte nemlig hele dagen hos en special læge i Aabenraa, som forsøger at hjælpe mig med min ret så voldsomme allergi. Puha jeg skulle igennem en masse blodprøver, og resultaterne var desværre ikke så gode. Ellers malede jeg viderer på mit bord, og er nu taget op til Jesper og hans familie. Vi tager senere i dag til København weekenden over, fordi vi skal til fødselsdag hos nogle i deres familie. Jeg glæder mig, det plejer altid at blive så hyggeligt! God weekend til jer!

.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere