onsdag den 27. juni 2012

Studenterfest!
























Jeg beklager mine manglende tilstedeværelse her på bloggen de sidste par dage. Det skyldes overstående billeder! Mange af mine dejlige veninder er blevet studenter i løbet af de sidste tre dage. En masse glade tilfredse ansigter er hvad, der har mødt mig, og det har været skønt at fejre dem alle! Vi har fået drukket en masse champagne, og spist det lækreste mad i selskab med familier og venner. Det er desværre først min tur næste år, og jeg glæder mig til at gentage de dejlige studenterfester, jeg har deltaget i de sidste par dage. Nu har jeg lige den sidste i aften, og så tror jeg vidst, jeg er klar til at tage på ferie! Stort tillykke med huen til alle der har været så heldig at få smidt sådan en på hovedet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere