fredag den 26. oktober 2012

efteråret ..




Da jeg gik tur med den lille hund her den anden dag, besluttede jeg mig for at medbringe mit kamera. Efterårets start medbringer nemlig uhyggelig mange smukke farver - så dunkle og varme. Jeg er helt vild med dem, og det er lige nu de skal nydes, for om meget få dage er træerne helt nøgne.
Jeg fik taget en hel del billeder, men de er alle sammen meget forskellige, og passer derfor ikke under samme indlæg - efter min smag :-D så jeg tror jeg vil smide dem ind i løbet af dagene.
Her får i lige tre - også vidt forskellige. Det første billede er der ikke noget specielt ved, udover at det var noget at det første der mødte mig, og det var så betagende og smukt, og det viser utrolig godt efterårets udbud af farver. Nummer to billede er af en lidt anden karakter, og fængede mig fordi, det her er så tydeligt hvordan en kold farve som blå bare virkelig skilte sig ud fra de jordbundne. Jeg ærgre mig sådan over at mine øjne ikke gjorde mig opmærksom på dette noget før, for det kunne have ført til så mange smukke billeder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere