torsdag den 11. oktober 2012

Oversize og fimmerhår!






Bluse Vintage // Accessories Genbrug // Sko All Stars Converse 

Når mit hår nu bliver vasket, bliver det helt fuldstændig ustyrligt, og så har de små fimmerhår en tendens til at titte frem fra deres (ellers forsøgte) skjul. Og nå jeg så ikke magter at finde hoved og hale i udtotten om morgenen, så ryger det hele bare op i en knold, hvilket er det absolut dummeste, for ikke engang den mest effektive hårlak kan holde mine fimmerhår tilbage og ovenstående ser i så resultatet! 
Nå men i dag har det mest af alt stået på hyggetøj. Vi skriver projekt i skolen og hvad andet end hyggetøj er der så at overskue? Jeg glæder mig så sindssygt meget til efterårsferien, og i morgen efter fremlæggelse springer jeg ud i den med en kold øl i gruppens selskab, og om aftenen er mine skønne veninder fra klassen inviteret til middag og spilleaften ;) Forresten er de blå All Stars nye - eller det ville egentlig være synd at sige, det er købt for to år siden i Kroatien, men i dag er de blevet brugt for første gang. Spørg mig ikke hvorfor - jeg har åbenbart svært ved at tage hul på et par nye All Stars. Jeg kombinerede dem med to forskellige par sokker med to forskellige længder (dem der kender mig ved, at jeg af en eller anden grund har svært ved sokker!) - men jeg synes det her var lidt hyggeligt.

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det en rar bluse-kjole-ting. Ærgerligt (for mig, altså) at den er vintage...

    SvarSlet
  2. Jamen det er bare også så skøn og dejlig at have på! den er fisket op af min mors gemmer ;)

    SvarSlet
  3. Helt vildt fine billeder, hvor er du smuk! Outfittet er også super inspirerende, jeg er helt vild med det lidt Amarican/gerly/sports/swag-look, hehe<3

    /VICTORIAS
    www.victorias.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  4. Tusind tak Victoria! og fed beskrivelse af looket, det kunne jeg ikke have gjort bedre selv ;)

    SvarSlet

Faste læsere