fredag den 30. november 2012

Etsy Vintage!







Jeg ville lige komme med et lille tip. Som nogle af jeg sikkert ved, er jeg helt tosset med alt der hedder, vintage, secondhand, genbrug osv. og jeg er endnu mere vild med, at man kan sidde og kigge det igennem på nettet, da der let kan opstå fejlkøb, når man står i butikken ;-) så ligesom Asos Marketplace, så er Etsys afdeling for Vintage heelt genial, der er alt lige fra smykker, tøj og sko til møbler, bøger og billeder. Man skal lede længe, men så kan man virkelig også finde nogle skatte. Ovenstående ser i nogle af mine fund, og mange af dem har også trådt ind på min ønskeliste. Kategorien kan findes her. ønskes der links til nogle af tingen, kan i bare skrive, at droppet det med at sætte det op - mit sidste forsøg mislykkedes lidt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere