fredag den 23. november 2012

Fredags tip!





Her kommer lige et lille etsy tip til weekenden ;-) Ear cuffs har jo længe været rigtig eftertragtet må man sige! jeg er selv ret vildt med NOGLE af dem, for hold da op hvor er jeg kritisk hvad det angår :D det er få jeg helt vildt godt kan lide - ovenstående er et par stykker. Jeg er ret vild med de lidt mere rustikke af slagsen og synes det er ret fint når de forestiller noget. Wee og så er det jo fredag, det skulle lige med ind i det hele, for jeg har sådan trængt til weekend! Det er derudover en af de først weekender i meget lang tid hvor jeg bare skal slappe af, og hvor er det skønt!

Alle er fundet på etsy:
1. til venstre her
1. til højre her
2. til venstre her
2. til højre her
3. til venstre her
3. til højre her

Okay måske ikke den mest logiske og pædagogiske måde at stille det op på, men mit hoved kan ikke tænke længere på nuværende tidspunkt.

2 kommentarer:

  1. Elsker også ear cuffs, men ejer faktisk ingen endnu. Synes du har god stil inden for dem (hvis man kan formulere det sådan), og vil klar kigge forbi dem!
    Kig forbi min blog, hvis det lyster: http://idavestergaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at du synes, tror også jeg vil investere i nogle af dem ;-) og bedste af alt så er de vildt billige!

    SvarSlet

Faste læsere