onsdag den 28. november 2012

halløj lækkerier!







Jeg er virkelig hoppet med på "chai tea - bølgen", for hold nu kæft hvor det altså bare lækkert! ja og så er der jo lakrids, genialt brand som bare virkelig skaber smagsoplevelser. Jeg har ikke smagt den aller nyeste, men A er helt klart min favorit hidtil. Puha i dag har været en lang dag, har haft til klokken tre, og så til kor lige efter. Ville egentlig have taget et outfit billede, men som min veninde og jeg sad og snakkede om - med en så lang dag, så er det jo nærmest mørkt når man kommer i skole, og når man skal hjem igen, og så synes jeg lige det blev for mørkt til det :-) det må vente til i morgen .. nu vil jeg nyde nogle delikatesser, og lytte til noget drømmende melodisk musik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere