søndag den 13. januar 2013

PerlerOrangeGrøn


Ihh hvor går grøn og orangen bare godt sammen! for mig er det så fungerende ;-). Jeg fik lige den ide at binde en perlekæde rundt om min hestehale, og jeg synes det giver et fint feminint look til den orange mandejakke. hvad synes i? problemet er bare, at dette er en rigtig perlekæde, som jo så helst ikke må gå i stykker. Jeg skal altså lige ned og have købt mig en billig en af slagsen et eller andet sted, for det vil jeg da eksperimenterer lidt med. Håber i har haft en god weekend!

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med perlehalskæden i håret :-) - og hvor har du bare noget fantastisk langt hår!

    http://www.bloglovin.com/blog/3663625/sofies-closet

    SvarSlet
  2. tusind tak! jeg er også selv ret betaget af det. og jamen dog! jeg har jo næsten intet hår mere efter jeg blev klippet 20 cm af i efteråret.

    SvarSlet

Faste læsere