mandag den 21. januar 2013

Smykker i brug!


Sløjfe Hjemmelavet // Bluse Acne Jeans // Sko Debbie 

Der er såmænd ikke så meget nyt i det her outfit, blot min nuværende kærlighed for hårsløjfer, og så min Acne "jakke-ting" som er vist før - meget afslappet egentlig. Men jeg har haft en del smykker på i dag, hvilket faktisk er lidt atypisk mig. De er dog alle meget simple og i samme stil, og så går det an ;-) nå ja og så har jeg jo taget mit nye smykke fra Jesper på - synes den er så fin med de orange negle.

2 kommentarer:

  1. Hej:)

    Skal vi følges?
    Hvis du starter med at følge mig og så skriver en kommentar med at du gør det på min blog, så vil jeg rigtig gerne følge dig:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hej Emma :-)
    Jeg synes du har en rigtig fin personlig blog - men jeg må indrømme, at jeg ville foretrække, at du fulgte min blog, fordi du godt kunne lide den, og ikke fordi jeg fulgte din :-)

    Venligst Janni

    SvarSlet

Faste læsere