torsdag den 21. februar 2013

Honey im home!



Skjorte Genbrug // Bukser Vila // Bælte Genbrug // Hårbånd H&M // Sko Adidas 

Ja eller det er jo faktisk nogle dage siden, at jeg kom hjem fra skiferie, men ugen har været presset med opgave og en hjemvendt savnet veninde. Men da jeg fandt frem til denne skjorte i gemmerne i morgens, fik jeg virkelig lyst til at blogge igen, selvom den egentlig har mødt en del kritik på vejen - afstumpet sofabetræk, gammel sædebetræk og jeg ved ikke hvad - men nå jeg er fjollet med den, og den passer super godt som kontrast til mine hvide adidas ;-)

4 kommentarer:

  1. Den er altså vildt fed!

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ej den er da super fin! Man får helt lyst, til at eje mange flere af sådan nogle "specielle" skjorter! :-)

    SvarSlet

Faste læsere