mandag den 18. marts 2013

Klædt på til foråret i snestorm!



Bluse Genbrug // Nederdel Asos // Sko Debbie // Hårbånd gave

Hej med jer! Den manglende aktivitet herinde skyldes nok, at jeg er en travl travl dame, hvad skolen angår lige for tiden. Iha store opgaver terminsprøver og bare generelt afleveringer har fyldt mine dage, og det værste er, at jeg bare har haft sådan lyst til at blogge. Men nå nu skulle det være, og jeg har savnet det hele :-) ja og så er det jo snart påskeferie! Jeg kan huske, at jeg sidste påske lå udenfor, og spiste jordbær i næsten ingen tøj - hvad skal der ske for alt det her sneværk! Det er som om vejrguderne er blevet lige så ringe til det med månederne som jeg!

2 kommentarer:

  1. Flot flot flot :) er vild med det!

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tak! det er jeg glad for :-)

    SvarSlet

Faste læsere