onsdag den 6. marts 2013

Tim Walker











Jeg ved ikke om i allerede kender ham, det gør mange af jer nok - i så fald er det noget, vi skal have lavet om på ;-) Jeg har længe været forelsket i den engelske stjernefotograf Tim Walker, der virkelig formår at flytte fotografering til et helt helt andet niveau. Min øjne klistrer til skærmen, når han kommer med nye opdateringer på hans arbejde. Så jeg er fast besluttet på, at jeg nu vil købe en af hans bøger - men jeg kan ikke finde ud af hvilken! -Jeg har lyst til at købe dem alle. Ovenstående er blot en snæver appetitvækker. For at få indblik i han enestående arbejde er det nødvendigt at kigge hans serier igennem, der hver især er gennemført ned til mindste detalje. Elskværdigt er den tryllebundne følelse, jeg får, når jeg kigger på hans billeder, der hver især er så fortolkningsfulde. Så ja ingen tvivl om, at jeg er kæmpe stor fan ;-) hans arbejde er kunst, og jeg føler mig sådan inspireret! tjek hans arbejde her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere