onsdag den 14. august 2013

Drømmens Symbolik


For noget tid siden gav jeg mig selv denne lille gave, som jeg bare aldrig kommer til at fortryde! Det lidt flippet men super sjovt og egentlig utrolig interessant. Det er et opslagsbog for drømmere - og alt er seriøst i denne ellers smalle bog! Jeg bruger den hele tiden, og for at det skal blive helt gak, så elsker jeg er at skrive drømmene samt deres betydning ned for at se de mønstre der nogle gange danner sig. Pyha det bliver meget hurtigt rundt på gulvet, men er man bare det mindste interesseret, så kan denne bog af Tom Chetwynd varmt anbefales!

Nå ja forresten - halleluja for et godt kamera! og så bliver der lidt stille de næste par dage fordi jeg har nogle eksaminer der skal overståes - miv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere