torsdag den 3. oktober 2013

sushi med en lækker veninden og overflod af smykker!





 Cardigan Asos // t-shirt Samsøe Samsøe // elastik Matas // negle Loreal // smykker Mange!!

Jeg har her til aften været ude og få running sushi med min skønne veninde Cecilie.. mums det var for lækkert! Ovenstående var hvad, jeg havde iført mig, og den store overflod er smykker er mig faktisk lidt atypisk. Jeg har et lidt splittet forhold til smykker. Udover de tre øreringe jeg altid har i, så beklær jeg mig sjældent med smykker, og slet ikke hvis det bare er en enkelt halskæde. Men sådan som det er påført her, hvor jeg har kombineret flere halskæder og smykker til en simpelt blå cardigan, så fungerer det ret godt .. og særligt med de gule negle som jo altid er et hit hos mig! 


Hej fra mis ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere