fredag den 13. december 2013

Long time no see?



































Bluse H&M // Bukser Vintage // Bælte genbrug // negle Yves Saint laurent 

Ja puha det er et godt stykke tid siden .. og her kommer en lille spændende forklaring. D. 5 januar kl. 18 flyver jeg nemlig til Sydafrika med en veninde som starten på mit livs rejse - forhåbentlig. En sådan rejse kræver i aller højeste grad penge og planlægning og heri ligger min undskyldning .. eller det vil jeg ikke kalde det, men min manglende tid og overskud til blogging. Planen var egentlig at vente til efter rejsen med en ny opstart hvor overskuddet formentlig var i top, men festen står jo i årstidernes tegnm og det synes jeg bare ikke vi skulle gå glip af herinde, og jeg har vildt meget lyst ;-) Det er dog begrænset hvor meget jeg får blogget, pga. arbejde, inden rejsen, men lidt satser jeg bestemt på - så jeg håber da i vil være med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere