onsdag den 16. maj 2012





I dag har simpelthen været en så dejlig dag, jeg har weekend, og går en mega fed weekend i møde! Der er nemlig den berømte tulipanfest i lille Ribe, og er man herfra, er man ikke i tvivl om, hvad det indebærer. Derfor var jeg et smut over grænsen med nogle venner for at købe lidt ind.

Jeg samlede mig i dag en ny halskæde, som vist på billederne. Der er ikke noget innovativt over den, nærmere noget betydningsfuldt. Jeg har en kær veninde, som jeg har kendt stort set hele mit liv, og hun har foræret mig samtlige ringe. Jeg har ikke kunne have dem alle på, på en gang, så jeg satte dem i en halskæde. Jeg synes selv, det er ret fint, og tror, at jeg vil gøre det til et hverdagssmykke. 

Jeg ved desværre ikke om i kommer til at høre så meget fra mig i weekenden, men jeg skal nok blogge om det efterfølgende. God forlænget weekend :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere