søndag den 20. maj 2012

Tulipanfest




Så er jeg tilbage igen, og har en vildt fed weekend bag mig! Grundet af tilstanden og beskæftigelsen har jeg ikke fået taget så mange billeder, men lidt blev det dog til. Jeg startede weekenden ud med at spille koncert sammen med den dejlige pige, som er vist ovenstående og med nogle rigtig dygtige musikere i ryggen! Ellers er weekenden bare gået med grill, øl, musik og en masse ølbowling. Vi har været ret heldige med vejret, taget i betragtning af hvad vejrguderne havde meldt ud med. 

Lige nu er jeg bare vildt træt, ligger og læser cover, hører musik og prøver på at tænke den kommende uge igennem, som mest af alt kommer til at stå på dansk/historie opgaven. Håber i har haft en god weekend

1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Faste læsere