torsdag den 31. maj 2012

new in


Jeg anskaffede mig i dag disse vintage shorts fra Levis. De er en smule for store, men i en sådan grad, at jeg synes det er fedt, og blot giver et oversized look. Farven er helt perfekt, og jeg glæder mig sådan til at iføre mig dem, når sommervejret kommer igen (hvilket forhåbentlig er snart!). 

Min dag er primært gået med min mundtlige engelske årsprøve, hvilket gik langt over forventet. Det var virkelig lækkert at få den overstået. Nu mangler jeg blot to eksaminer, og så har jeg sommerferie! Jeg burde gå i gang med at læse op på den næste, men overstående mennesker virker for mig lidt mere interessante lige nu. Venner er helt klart en af mine ynglings serier, og jeg kan bare se afsnittene om og om igen, så det tror jeg, jeg vil hygge mig med. hyg jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere