fredag den 1. juni 2012

Lige et lille (knap så indholdsrigt og kludret) indlæg om i dag. Jeg lakerede mine negle i overstående farver. Jeg købte den hvide farve i går, og tror egentlig, jeg bliver rigtig glad for den. Den er meget iøjnefaldende, og kan også blive for meget. Så derfor valgte jeg at smide en blå farve ind i mellem. Angående min negle, så føler jeg mig næsten nøgen (lidt overildet - jeg ved det!) uden neglelak, jeg føler det gør så meget for et outfit. Min mor fortalte mig dog, at hvis de ikke fik luft, så ville de blive gule. Det skræmte mig selvfølgelig for vid og sans, der er ikke noget mere ulækkert end gule negle. Så nu har de fået en pause på en uge ... det må være nok!


Jeg beklager på forhånd den dårlige redigering, men det var simpelthen ikke til at rede! Jeg har sådan set kun brugt dagen på at læse op, så dette var blot en lille detalje i mit outfit, som i dag mest har bestået af afslapning. Blusen er fra H&M, og skjorten er vintage.

Ind i mellem behøver man også en pause, og så er dette nummer af SoKo bare helt fantastisk at lytte til. Håber på snart at høre lidt mere fra hende, for hun er bare så inspirerende. Håber ikke i er helt opslugte af eksaminer.

2 kommentarer:

  1. Lækkert nummer af SoKo - og fine billeder af tøj/stil

    SvarSlet
  2. tusind tak, og ja det er så lækkert drømmende :)

    SvarSlet

Faste læsere