torsdag den 28. juni 2012

I am going to America!

Nu er det gået 6 måneder siden jeg for første gang skrev, at min store tur til Amerika var blevet fastlagt. Det er vanvittigt, at tiden er gået så stærkt. Men nu er det altså, og jeg kan slet ikke forstå det endnu. Jeg flyver fra Billund i morgen kl 12.45. Der har ikke været så meget tid til at blogge de her dage (samme grund som sidst ;)), men jeg kommer dog alligevel til at savne det. Jeg har besluttet at venter med at fyre indlæggene af, til jeg kommer hjem, og så får i et indlæg, fra hver by jeg har besøgt, hvad jeg har bevæget mig rundt i, og hvad jeg evt. har købt. Åhh jeg glæder mig så meget altså, og de 6 uger kunne jeg ikke tilbringe i bedre selskab, end de 6 mennesker der skal med - det bliver helt fantastisk. Dagen i dag er bare gået med at pakke det sidste, og så har jeg fået sagt farvel til mine skønne veninder (puha det var en hårdere omgang, end jeg lige havde regnet med!). Men nå jeg vil hoppe under dynen og se noget sex and the city, for så at drømme mig væk i de store oplevelser der ligger foran mig! God sommer til alle - ses om 6 uger!

2 kommentarer:

  1. sikke lækkert! hvor er det vildt. du får uden tvivl en fantastisk tur

    SvarSlet
  2. Ja det var vildt! og jeg havde en helt fantastisk tur :)

    SvarSlet

Faste læsere