søndag den 12. august 2012

Ude godt - hjemme bedst!

En overskrift der faktisk ikke beskriver mine følelser særlig godt! Det er skønt at være hjemme og se en masse savnede glade ansigter igen, men jeg savner allerede det amerikanske. Jeg savner en oplevelsesrig hverdag, jeg savner det ekstreme, og jeg savner landets befolknings skønne mentalitet. 
Jeg kom hjem i fredags efter en helt uforglemmelig ferie med de dejligste mennesker. Jeg kan ikke fortælle folk, hvad jeg har oplevet, for det er fuldstændig kludder og mudder oppe i mit hoved på nuværende tidspunkt. Men langsomt som jeg sidder og sætter billederne i orden, skabes der et overblik over de 6 uger jeg har været af sted og alle de værdifulde minder genleves.
Jeg har tænkt mig at fortæller jer en masse om mine oplevelser her på bloggen, og jeg har planer om at udforme en slags guide til andre, der også skal besøge USA. Ting jeg finder værd at se, og steder jeg finder værd at opleve. Jeg vil selvfølgelig også vise jer hvad jeg har fået købt ;)
Jeg håber alle har haft en god sommerferie - det har jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere