onsdag den 29. august 2012

C O L D P L A Y !







Det er godt nok ikke de bedste billeder i får at se i dette indlæg, men jeg vil simpelthen ikke snyde jer for dem, for de afbilder et af mit livs hidtil vildeste oplevelser! Min veninde og jeg ankom til parken i går omkring kl. 2 for at side i kø til Coldplay. Det var smadder hyggeligt, vi havde købt stole, smurt madpakke og sad og spillede ludo og drak med to vi kendte, som også skulle ind til koncerten. Og som i kan se på det sidste billede bar ventetiden frugt, for vi kom til at stå aller aller forrest oppe ved gelænderet - det var så vildt!
Det var næsten umuligt at tage billeder af koncerten fordi jeg måtte nøjes med min sølle Iphone til det (hvilket er et job den ikke klarede så godt!). Men jeg vil alligevel vise jer nogle få af de billeder vi fik taget. 




Jeg er ikke i tvivl om, at hvis der stod nogle musikanmeldere ude blandt publikum, som kunne mærke musikken og stemningen lige så meget som jeg - så ville antallet af stjerner ikke være et tvivlsspørgsmål.
Coldplay gjorde det simpelthen så uhyggelig godt i gårs aftes i parken. Musikerne spillede så tight, og Cris Martin sang fantastisk - intet mindre! og ikke nok med at hans stemme var pirrende, det var han også. Du kunne næsten mærke hans pasion helt inder under hudens, når han sprang rundt fra den ene til den anden side af scenen, og svedte som en gris! Der var ikke en finger at sætte på bandets optræden, kun en enkelt gang sang han en falsk tone, men opbakningen fra bandet, og det at et så stort nummer som Clocks blev gjort til akustisk, gjorde kun den ubetydelige fejl øm og tryg. Noget helt andet der også satte sit præg på koncerten, var det overdrevet vilde scene og lys show - hold nu op! jeg er ude af stand til at forklare det, der skete hele tiden noget - fyrværkeri, konfetti, store bolde, fjernstyret lysarmbånd - der var ikke det, der ikke var der!
Nå men jeg ville holde nu, for jeg kunne blive ved med at sidde og skrive om min oplevelse. Men jeg vil til slut naturligvis anbefale Coldplay til alle og enhver, for hårene rejser sig stadig på mine arme, når jeg tænker på det.


efter koncerten ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere