lørdag den 29. december 2012

Antikke adventsgaver






Jeg ville lige skyde mine adventsgaver ind i alt det her gaveræs. Jeg har nemlig i løbet af måneden fået disse smukke smukke dybde tallerkner, og havde selvfølgelig ønsker mig dem i forvejen ;-) Vi er heldige at besidde en masse små skønne antikke butikker her i byen, og disse er fra en af dem. Ejeren af butikken, hvor de er købt, tager hvert år rundt til en masse franske markeder, og køber lækre ting med hjem til sin butik, og det er også hvor de her er fra. Jeg faldt for dem lige med det samme! kombinationen af baby farver og lidt mørkere tunge farver er helt perfekt - åbenbart ;-), og den lille guldkant på dem alle sætter lige prikken over i'et. Nå men nu fik i lige en helt masse tallerken-billeder, synes simpelthen i skulle se alle de smukke farver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere