søndag den 30. december 2012

Julens smykkehøst



Som billederne viser, fik jeg også en del smykker i julegave, og faktisk er disse ikke dem alle - en ring og en earcuff er på vej til mig med posten, så dem må i se en anden gang ;-) Den første ring har jeg fået Jesper, og er vintage, earcuffen er også fra ham, og er købt på etsy, og den sidste ring fra pønt er fra Cecilie. Jeg er så glad for dem alle tre! Den sidste ring havde jeg ønsket mig af hende, og skal sidde helt ude på min ringefinger. Min earcuff er udover at være smuk også utrolig smart, da de tre dele ikke sidder sammen, og man kan derfor sammensætte, dem som man nu har lyst. Jeg vil på et anden tidspunkt (i det nye år ;-)) vise jer dem i brug. Nu vil jeg tilbringe aftenen med hygge og klargørelse til nytår med en veninde. God aften til jer!

2 kommentarer:

Faste læsere