onsdag den 9. januar 2013





Sløjfe hjemmelavet // Bluse Selected Femmé // Bukser Vila // Sko Genbrug // Negle Essie

Her har i lige et lidt afslappet outfit fra i dag. puuha mine dage er lange lige for tiden, synes jeg, ynk ynk - de består i hvert fald ikke ligefrem af afslapning, men nærmere skole skole, lektier og afleveringer. men sådan er det jo :-) heldigvis er der noget musik ind i imellem som pusterum. Jeg er faktisk lidt trist lige nu - en jakke jeg længe havde haft i tankerne fra ASOS marketplace, blev i går solgt lige foran næsen på mig - et tegn på at man bare ikke skal vente med sådan nogle enestående køb! ihh altså! og åha hvor er der meget galt hva? :-D håber ikke i er sådan nogle brokkehovedet ;-)

2 kommentarer:

  1. Fedt stylet i herre-inspireret stil og med en sløjfe i håret der runder looket af så fint og feminint. Jeg er vild med dine sløjfer i håret! Jeg må også i grang med at lave sådan nogle :)

    www.miedina.com

    SvarSlet
  2. Mange tak! ja det synes jeg du skal, det er faktisk ganske let! og min er lavet ud af et lille tørklæde :-)

    SvarSlet

Faste læsere