mandag den 7. januar 2013

Tungere gaver



Nå så er vi vidst efterhånden også ved at være igennem julegaverne, mangler lige at vise jer en ting til udover disse lækre bøger. Jeg elsker at læse bøger (så længe jeg ikke bliver bedt om det!), og jeg elsker at dem jeg læser, er mine egne - det er noget mærkeligt noget! men sådan er det nu. Jeg fik disse to til min lille "samling", og begge er nogle, jeg havde ønsket mig. Den ene er Trækopfuglens krønike af Haruki Murakami og den anden: Anklageren af Morten Bruun og Thomas Bjerg. Den sidste kræver nok lidt forklaring. Jeg har en drøm om en fremtid inden for juraen, udelukkende af den grund, at jeg finder det utrolig interessant. Bogen her er en fortælling om den anerkendte anklager Stürup, og i denne får vi en rundtur i det danske retssystem og nogle af hendes mest kendte sager. Ihh jeg glæder mig virkelig til at læse dem, og så snart de er læst, skal jeg nok følge op med en personlig anmeldelse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere