mandag den 6. maj 2013

Gallafest!

Åhha nu bombarderer jeg jer lige med en helt masse egobilleder og stemningsbilleder fra min galla fest i lørdags, som helt fra morgenstunden af var en helt perfekt dag, med smukke kjoler og flotte fyrer! 









Dagen startede allerede kl 10 med lækker morgenmad og nogle skønne piger, hvorefter den stod på håropsætning, og hvad der ellers hører til, indtil huset var fyldt med smukke piger og flotte fyrer. 


Vores ankomst i den pyntede campingvogn og på den røde løber!





Vi skulle naturligvis også danse lancier!







Kjole Stylein Tease dress // Sko Acne Vega Pumps // Negle: Loreal Paris 

Det var intet mindre end en helt perfekt dag, hvor jeg var omgivet af de dejligste mennesker. Dagen gik alt for stærkt, og jeg vil så gerne det hele en gang til! :-D Nåe ja og som prikken over i'et: 


... så blev jeg kåret som årets dronning! ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk!

    Jeg har en give away igang hvor du kan vinde en super lækkker sølv ring fra Bramble! Check den ud her: http://www.gittemary.com/2013/05/bramble-give-away.html

    SvarSlet
  2. Mange tak! Og fedt den vil jeg da smutte ind og deltage i ;-)

    SvarSlet

Faste læsere