onsdag den 1. maj 2013

I'm back!






Bluse Nereus London // Bukser Secondhand // Sko Vintage // Bånd - sok?

Jeg kan lige fortælle jer, jeg har været en travl frøken på det seneste. Alt går simpelthen op i afleveringer, og hvad der ellers medfører det at være afgangselev! Meeen jeg synes efterhånden, der kommer et lille pusterum - ellers er det bare mig, der er blevet for skoletræt til at tage noget som helst seriøst. Puha men der har slet ikke været tid til blogging, og jeg har savnet det. Det hele er nu alligevel så spændende for tiden, der er så mange sjove ting at se frem til (udover eksaminerne!) - vi har revy på fredag og så galla på lørdag! Jeg glæder mig ustyrligt meget - og har jo slet ikke fået vist jer alt, hvad jeg har fået købt til den anledning. Det skal der nu nok blive plads til ;-) Hvad med jer har i fundet gallekjolen?

2 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert outfit som altid :) Åh, skal også til prøverne i år.. kan ærlig talt ikke magte det, når det er for anden gang ;)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er altid dejligt at høre! puha nej det er altid en hård omgang! held og lykke til dig!

    SvarSlet

Faste læsere