lørdag den 10. august 2013

casual night out







Nederdel Monki // Sko genbrug // Bluse Nice Things // Taske Yvonne Koné // Negle Essie 

Jeg var til vikarfest med mit nye arbejde i går aftes, og dette var så hvad jeg iførte mig! Der er sku ikke så meget gang i outfittet - men det er også hvad man nogen gange trænger til ;-) det er meget basic-farver, cream, sort og brun der sammensættes, men længden på nederdelen, mønstret i skoene og blusens pasform gør at det hele bliver lidt sjovere ... nåe ja, og så har jeg for en gangs skyld kælet lidt for detaljerne - jeg elsker den blå sløjfe bag på blusen, og synes de grønne negle fungere helt vildt godt. Ja og få så at gøre lidt nyt så flettede jeg nogle små små fletninger rundt omkring i mit hår - tre foran og to bagpå i modsat side - synes det blev ret fint, og så gør det at lange glatte hår, ikke bliver så kedeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere