fredag den 2. august 2013

en kort .. en lang



Endnu to studentergaver og denne gang fra Jesper. Begge ting var ønsket, og det var ret så heldigt, jeg fik dem, da de tilsammen udgjorde mit translokations outfit. Jeg var ikke helt vild med tanken om heelt hvidt, så det blev dette kombineret med brune sko og naturligvis den blå hat ;-) Blusen præsenterer sig en smule grå på billedet, hvis jeg selv skal sige det - det er den godt nok ikke, den er helt hvid og med en sølv dims. Den stumper en hel del, så bliver i mit hoved kun brugbar til noget højtaljet. Nederdelen er også utrolig fin ... meget afslappet, og kan bruges til alt! Jeg er så glad for begge ting ... som for øvrigt er fra Monki

2 kommentarer:

  1. Hvis ikke jeg var så fattig, som jeg desværre blev efter sommerens rejseri, ville jeg storme ned i Monki på mandag! For det er da for lækkert et sæt du fik sat sammen til din translokation! Jeg er særligt vild med trøjen! :)
    God weekend :D

    SvarSlet
  2. uha gør det alligevel! :-D tror jeg kom af med 400 eller noget i den stil for det hele

    SvarSlet

Faste læsere