fredag den 13. september 2013





Bluse og bånd Genbrug // Bukser Cheap Monday// Sko Minimarket // Negle Essie 

Her får i lige gårsdagens outfit - der egentlig var rimelig velpassende det danske sensommer vejr, som ikke ligefrem er det varmeste ;-) Det er første gang, jeg har min farmors sweater i brug, og den er bare overdrevet lækker med noget plys-lignende fór - mmmh! Synes den grønne farve går superfint med det varme bånd i håret og de orange negle! Så tror jeg også, det er første gang i ser mine sko fra minimarket i brug (selvom de nu ofte er det) ... jeg elsker dem! de går til så meget, og gør bare lige det ekstra for mit outfit.






Nåe ja og mange kys og varme tanker til Miriam, der var så sød at skrive nogle fine ord om mig i indlægget her. og velkommen til de nye læsere denne opmærksomhed har givet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere