tirsdag den 10. september 2013





Leggings Monki // Strik Vintage // Bånd Genbrug // Negle Essie 

Her er så gårsdagens outfit med mine nye leggings - synes den store strik passer rigtig godt til og afdæmper dem en smule - men for at det ikke bliver helt kedeligt, er et bånd i håret helt perfekt - tror faktisk ikke i har set det her bånd før, det er ikke nyt, men har bare lagt gemt væk. Det er ret fint med de små tigere og zebraer på. Forresten så kan den her orange neglelak fra Essie virkelig anbefales, den tørre sygt hurtigt, forbliver pæn - uden alt for mange ridser, og så holder den bare SÅ længe med, nogle enkelte justeringer i spidserne ;-)

4 kommentarer:

  1. Du går simpelthen i sådan noget fint tøj :)
    Jeg er vild med det!
    Kh Emma

    SvarSlet
  2. Jeg er netop faldet over din blog henne ved Miriam, som anbefalede din. Og den er virkelig fin! Jeg skyndte mig ind på Bloglovin og trykkede Follow og glæder mig til at læse med fremover :)

    Laura // Afterglobe.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Laura! og det skal du være så velkommen til, det glæder mig :-)

      Slet

Faste læsere