tirsdag den 29. oktober 2013

Beklæd mig tak!






Jeg stødte forleden dag ind i denne lækre hjemmeside, der sælger vintage smykker - det skulle jeg aldrig have været sket, jeg kunne uden pis købe alt, hvad siden havde at byde på! Jeg har virkelig en kærlighed til gamle smykker .. som ser gamle ud ;-) der er så mange rå og unikke ting, og jeg er vild med det faktum at det er et one-of-a-kind, der bliver sendt til dig med posten. Da økonomidelen på nuværende tidspunkt ikke er så god pga. rejse, så måtte det dog kun blive til tre stk.. De to små ringe passer rigtig godt sammen, og jeg bruger dem gerne på samme finger (som billedet fra i går viste). Guldkæden er noget jeg længe havde ledt efter, til et kors jeg har, og som gerne skal lidt i brug ;-) hvad synes i til dem? besøg evt. siden og tjek det lækre udvalg ud her. hvis ikke i allerede kender til den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere