mandag den 28. oktober 2013

Off'day on a Monday!


 Det er mandag, og så heldig som jeg nu er, har jeg haft en fridag! Efteråret har virkelig sat sig på mit humør, og præget min dag i dag, som stort set har stået på hygge, oprydning og varm te. Jeg har som sådan heller ikke haft mulighed for andet - En storm har valgt at angribe den lille by, jeg bor i, og sådan som mine gamle vægge knager og rykker, jamen så tør jeg da ikke bevæge mig ud! 



Min garderobe fik den helt store tur i dag - med oprydning og udrydning, i takt med at jeg i den forgående uge havde bestilt buksebøjler. De er så lækre, og passer så godt ind blandt vaskeribøjlerne, som har været nødsaget i min garderobe, da pladsen, som i kan se på billederne, ikke ligefrem er at prale af (godt der ikke er lang tid til at jeg flytter under nye murer, og kan investere i mere plads til mit tøj!). Jeg surfede lidt efter tøjsortering i går aftes for at blive inspireret, og jeg tænkte egentlig, at det var smart at opdele i: overtøj, bukser, bluser, kjoler osv.. Men det fungerede ikke rigtig for mig. Så det blev farvesortering - hvilket egentlig også er rimelig relevant for min garderobe ;-) 




Nåe ja, og hvad er en hyggedag uden stearinlys, kage og SATC!? hvilket jeg egentlig også tror, jeg vil bruge resten af aftenen på ;-) håber i har det godt derude, og at i passer på jer selv i stormen! 




2 kommentarer:

  1. Åh, hvor set det bare alt for hyggeligt ud! På nogle punkter er efteråret skod, men det er godt nok også noget af det hyggeligste! :) ihhh

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet

Faste læsere